Bezpieczny zbiornik paliwa ATL D cell 30 litrowy z wewnętrznym kolektorem
1 663,71 £
(1 352,61 £ netto)
Kod producenta:
SA-AA-182
Wybierz Rodzaj Gąbki:
Wybierz Top Plate:
TAK
Ilość
wysyłka Zapytaj o dostępność

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Standardowy koszt transportu przy przedpłacie wynosi 25zł. Przy zakupie powyżej 1000zł brutto i przedpłacie przesyłka GRATIS.

Koszt przesyłki pobraniowej wynosi 30zł.

Warunkie te nie dotyczą niektórych produktów: Arcasting oraz MoTeC.

Przy zamówieniu bezpiecznych zbiorników ATL wymagana jest przedpłata. Przy zamówieniu produktów z gamy MoTeC wymagana jest przedpłata, a koszty transportu wynoszą 250zł netto (paczka lotniczna z UK). Powyżej progu 8000zł brutto transport gratis.

Transport felg:

przedpłata: gratis

Pobranie:

1-2szt: 45zł

3-4szt: 75zł

Podziel się:
Ocena: 0 na 10 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Bezpieczny zbiornik paliwa ATL D Cell o pojemności 30 litrów, wyposażony w wewnętrzny kolektor paliwa zapobiegający odpływowi paliwa spod pompy, idealny do montazu we wnęce koła zapasowego.

Zbiornik z homologacją FIA - wszystkie podane ceny zawierają już koszt certyfikatu FIA.

Bezpieczny zbiornik paliwa wykonano z wyjątkowego, bardzo trwałego stopu tworzywa sztucznego, opatentowanego przez ATL (ATL-565)

Zbiornik dostarczany w standardzie z czarną, anodowaną, aluminiową płytką górną (TOP PLATE PL-BG-311) wyposażoną w:

  • 24 otwory do przykęcenia płytki,
  • Zakręcanym (1/4 obrotu) wlewem paliwa – kolor czerwony (FL-AD-068)
  • Bezzwrotną klapkę do wlewu paliwa
  • Wewnętrzny kolektor paliwa
  • Płytkę zamontowaną z tyłu zbiornika, wyposażoną w 1x adapter poboru paliwa i 1x adapter powrotu -D06
  • 1x zawór wentylacyjny, przeciwkapotażowy – D06

Wnętrze zbiornika wyposażone jest w specjalną piankę (koloru zółtego lub niebieskiego) która ma na celu ograniczyć ruch paliwa oraz zminimalizować wyciek paliwa. W przypadku stosowania zbiornika z olejem napędowym, wodą lub metanolem wymagana jest zmiana gąbki na gąbkę niebieską. Cena zbiornika ulegnie zmianie. Podczas zamawiania należy wskazać rodzaj pianki.

W przypadku montażu zbiornika w samochodzie z wtryskiem paliwa konieczne jest zamontowanie wewnętrznego lub zewnętrznego kolektora paliwa zapenwniającego stały dostęp układu do paliwa.

Zbiornik po zalaniu paliwem może się powiekszyć od 2% do 4%. Zbiornik potrzebuje około 2 tygodni aby ustabilizować swój kształt.

Aby zachować zgodność z przepisami FIA zbiorniki Saver Cell muszą być montowane wewnątrz aluminiowego kontenera.

  Producent / Model   Aero Tec Laboratories / Saver Cell SA108S  
  Homologacja FIA   FT3-1999  
  Pojemność [L]   30  
  Wymiary zbiornika (długość / szerokość / wysokość) [mm]   550 / 160  
  Wymiary obudowy (długość / szerokość / wysokość) [mm]      
  Top Plate – płytka górna   Standard: PL-BG-311
24 otworów do przykręcenia płytki,
Zakręcany (1/4 obrotu) wlew paliwa
2 x zawór poboru paliwa – D06 (płytka tylna)
1x zawór wentylacyjny, przeciwkapotażowy – D06
 
  Waga [kg]   7  
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Produkty Polecane