Olej przekładniowy Millers Oils Motorsport CRX 75w140 NT+
133,00 
(108,13  netto)
Kod producenta:
MIO-7990-1L
Wybierz Pojemność:
Ilość
wysyłka do 24 godzin

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Standardowy koszt transportu przy przedpłacie wynosi 25zł. Przy zakupie powyżej 1000zł brutto i przedpłacie przesyłka GRATIS.

Koszt przesyłki pobraniowej wynosi 30zł.

Warunkie te nie dotyczą niektórych produktów: Arcasting oraz MoTeC.

Przy zamówieniu bezpiecznych zbiorników ATL wymagana jest przedpłata. Przy zamówieniu produktów z gamy MoTeC wymagana jest przedpłata, a koszty transportu wynoszą 250zł netto (paczka lotniczna z UK). Powyżej progu 8000zł brutto transport gratis.

Transport felg:

przedpłata: gratis

Pobranie:

1-2szt: 45zł

3-4szt: 75zł

Podziel się:
Ocena: 0 na 10 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

NAZWA PRODUKTU/LEPKOŚĆ:


CRX 75w140 NT+


OPIS:
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” do mocno obciążonych aplikacji. W
pełni syntetyczna baza w połączeniu z odpornymi na ścinanie modyfikatorami lepkości oraz najnowszymi
dodatkami   –   cząstkami   nano,   które   w   znaczny   sposób   redukują   tarcie   i   minimalizują   straty   mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). 


STOSOWANIE:
Do   użytku   w   wyczynowych   skrzyniach   biegów,   które   są   mocno   obciążone,   lub   pracują   w   trudnych warunkach,  jak  np.   wyścigi  długodystansowe  w  samochodach  o dużej  mocy i  momencie  obrotowym.
Skrzynie   manualne,   zsynchronizowane,   kłowe   sekwencyjne,   skrzynie   reduktorowe,   dyferencjały
hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas
intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe
Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w140 NT+


KORZYŚCI:

  •  testy  w laboratorium  wykazały   o 15%  niższy  współczynnik tarcia,  oraz   o 17%  większą ochronę
  • komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
  •  wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
  •  znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
  •  bardzo niski współczynnik tarcia  redukuje temperaturę pracy skrzyni 
  •  bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów
  •  redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
  •  pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych
  •  znakomity do dyferencjałów bez szper

ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO:
Karta charakterystyki oraz dotycząca zdrowia i bezpieczeństwa nr 7990 dotyczy tego produktu. Używany
zgodnie   z   przeznaczeniem,   nie   wymaga   specjalnego   obchodzenia   się.   W   razie   wątpliwości,   prosimy skontaktować się z Millers Oils.

PARAMETRY:

API GL5, API GL4,  API MT-1,  MIL-PRF-2105E,  ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
 
Lepkość SAE...75w140
Gęstość przy 15 o C...0,887
Lepkość kinematyczna w 100 o C...24,8 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 o C:  105000 mPas
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Produkty Polecane